دکو چوبین، اجرای دکوراسیون داخلی کمد دیواری و کابینت در تهران

انواع کابینت مدرن

کابینت

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع کابینت مدرن
کابینت مدرن چیست؟

کابینت مدرن سبک جدیدی در زمینه ساخت کابینت است که بر اساس سادگی طراحی می‌گردد. این سبک از کابینت هیچگونه شلوغی و پیچیدگی ندارد. به همین دلیل زمانی که از این کابینت‌ها در آشپزخانه استفاده می‌شود؛ محیط کاملاً یکدست و یکپارچه به نظر می‌رسد. کسانی که از شلوغی و پیچیدگی سبک کلاسیک خسته شده‌اند به سراغ این سبک می‌روند. کابینت مدرن را می‌توان به کمک متریال مختلفی تولید کرد. این کابینت‌های جذاب تنوع بسیاری دارند. انواع مدل کابینت مدرن را می‌توان در رنگ‌های گوناگونی تهیه کرد. بدین شکل سلیقه‌های مختلف تحت پوشش قرار می‌گیرند و هر فردی می‌تواند دقیقاً کابینتی را که در نظر دارد تهیه کند. کابینت مدرن یکی از کابینت‌های با دوام است که می‌توان تا سالیان سال آن را مورد استفاده قرار داد.

انواع کابینت مدرن
◼️ کابینت مدرن ام دی اف

یکی از رایج‌ترین کابینت‌های مدرنی که در انواع آشپزخانه‌ها می‌توان از آن استفاده کرد، کابینت ام دی اف است. ام دی اف سطحی کاملاً یکدست و یکپارچه دارد و به همین دلیل می‌توان انواع مدل‌ها و طرح‌های کابینت را بر روی این متریال پیاده سازی کرد. رنگ بندی ام دی اف به حدی گسترده است که تمامی سلیقه‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد. بر این اساس هر فردی می‌تواند دقیقاً کابینتی را که دوست دارد با رنگ دلخواه خود سفارش دهد. ام دی اف به راحتی برش می‌خورد. به همین دلیل می‌توان انواع مدل‌ها را بر روی این متریال جذاب و با دوام پیاده‌سازی کرد. ام دی اف از طریق موم، رزین و ترکیب آن با خرده چوب ساخته می‌شود. این مواد تحت فشار و گرمای بالایی قرار گرفته و به همین دلیل ام دی اف جزو متریالی است که استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد.‌ ام دی اف به راحتی تمیز می‌شود و شرایط نگهداری سختی ندارد.

◼️ کابینت مدرن های گلاس

یکی دیگر از انواع کابینت مدرن کابینت های گلاس است. این متریال سطحی کاملاً صاف درخشان و شفاف دارد. بسیاری از کارشناسان سطح صاف و درخشان این نوع کابینت را با شیشه مقایسه می‌کنند. زیرا شفافیت این کابینت به اندازه شیشه می باشد. البته این را باید گفت که کابینت های گلاس از نظر دوام و کیفیت به هیچ وجه قابل قیاس با شیشه نیست. های گلاس جذابیت بسیاری دارد و زمانی که از آن برای کابینت آشپزخانه استفاده می‌شود، دکوراسیون آشپزخانه به طور کلی تغییر می‌کند. وقتی نور بر سطح کابینت های گلاس می‌تابد به سرعت از آن بازتاب یافته و در فضا منتشر می‌شود. به همین دلیل آشپزخانه‌هایی که دارای کابینت‌ های گلاس هستند بسیار پرنور، روشن و درخشان دیده می‌شوند. به کمک این ویژگی می‌توان آشپزخانه‌های کوچک را دلباز و پرنور نشان داد. رنگبندی این نوع کابینت کامل است و همه می‌توانند متناسب با سلیقه و نوع دکوراسیون خود کابینت های گلاس را در رنگ دلخواه سفارش دهند.

◼️ کابینت مدرن پلی گلاس

کابینت پلی گلاس شباهت بسیار زیادی به کابینت های گلاس دارد. این نوع کابینت نیز دارای سطحی کاملاً صاف، درخشان و شفاف است. شفافیت این نوع کابینت باعث شده زمانی که در دکوراسیون آشپزخانه به کار می رود، محیط آشپزخانه پرنورتر به نظر برسد. به همین دلیل برای آشپزخانه‌هایی که کوچک هستند و نور و روشنایی کافی ندارند از کابینت پلی گلاس استفاده می‌شود. کابینت پلی گلاس جزو کابینت‌های بسیار با دوام و مقاوم است که می‌توان از آن در انواع آشپزخانه‌ها استفاده کرد. مشتریان می‌توانند مدل دلخواه خود را با متریال پلی گلاس سفارش دهند و پس از ساخت و نصب آن در آشپزخانه تجربه فوق العاده‌ای داشته باشند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.